Header Ads

Manchester United 'berebut' dengan Chelsa dan AC Milan.

Manchester United terpaksa bersaing dengan Chelsea dan AC Milan untuk memiliki pemain pertahan Lazio, Stefan de Vrij.

Stefan de Vrij, 25 tahun dilaporkan bakal meninggalkan Serie A pada penghujung musim ini dan Manchester United dilaporkan hampir pasti untuk memiliki pemain ini.

Laporan yang dikeluarkan oleh  Il Messaggero , Stefan de Vrij hampir pasti menjadi milik Manchester United dengan jumlah bayaran perpindahan sekitar £30juta.

ROMA Ha venduto l'anima ai Diavoli rossi, Lotito gliela farà pagare 35 milioni. Così non c'è più bisogno della clausola rescissoria... - Il Messaggero

Menurut laporan ini juga, Manchester United telah mencapai persetujuan bersama Stefan de Vrij dan perpindahan ini bakal berlaku pada musim depan.

Walaupun khabar angin ini begitu pasti mengenai pemain ini akan bersama Manchester United musim depan, Chelsea dan AC Milan juga dikatakan masih menaruh harapan bagi mendapatkan pemain ini yang mana kontrak beliau bersama Lazio bakal berakhir pada Jun 2018.

Lazio kemungkinan terpaksa melepaskan Stefan de Vrij jika gagal memujuk beliau untuk memperbaharui kontraknya bersama kelab Itali ini.

Stefan de Vrij yang menyertai Lazio pada tahun 2014 dari Feyenoord dengan nilai perpindahan £6.5juta telah membuat sebanyak 50 kali penampilan bersama kelab dan memiliki 30 cap antarabangsa bersama skuad Belanda.


No comments

#KakiBola.MY. Powered by Blogger.