Header Ads

Barisan Baru Kepimpinan FAM Buat Pakatan di Melaka.


Petang semalam, satu perjumpaan calon-calon yang bakal bertanding jawatan Presiden Persatuan Bola sepak Malaysia (FAM) Mac depan membuat perjumpaan di Johor.

Kami difahamkan persetujuan telah dicapai mengenai calon mana yang akan diundi dalam Kongres FAM nanti.

Perjumpaan itu juga secara dasarnya bersetuju menyokong Tengku Mahkota Johor (TMJ) sebagai Presiden FAM. Satu perjumpaan antara kumpulan calon tersebut dan TMJ akan diadakan hari ini di Melaka.

Empat individu telah dicalonkan untuk jawatan Presiden FAM. Selain TMJ, turut tercalon ialah Tan Sri Annuar Musa (TSAM)Khairy Jamaluddin (KJ) dan calon pilihan TMJ, Tan Sri Aseh.

TSAM telah mengumumkan menarik diri dari pertandingan tersebut sementara KJ telah menyatakan yang beliau akan menarik diri jika TMJ bersetuju bertanding jawatan tersebut.

BACA : DRAMA JAWATAN PRESIDEN FAM

Kami meramalkan Tan Sri Aseh sudah pasti tidak akan bertanding melawan individu yang mencalonkan diri beliau ke jawatan tersebut.

Dari awal lagi TMJ sudah banyak kali menyatakan beliau tidak berminat dengan jawatan FAM, namun jika kumpulan tersebut berjaya memujuk TMJ bertanding bagi jawatan Presiden FAM, sudah pasti beliau akan menang tanpa bertanding.

Follow Burgersmith - Produk Malaysia (HALAL).

No comments

#KakiBola.MY. Powered by Blogger.